Daily Use English Sentences

Daily Use English Sentences With Roman Urdu

1. I am a simple man.
Mai aik seedha sadha insan hoon.

2. You are very clever.
Tum buhat chalak ho.

3. She is very obedient.
Woh Bari farma'nbardar hai.

4. He is a gentle man.
Woh aik shareef insan hai.

5. We are your well-wishers.
Hum ap ke khair khwah hain.

6. You are not a nabob.
Tum koi nawab nahi ho.

7. I am senior to you.
Main tum se senior hoon.

8. He is friend of none.
Woh kisi ka saga nahi hai.

9. Everyone is young once.
Jawani sab par aati hai.

10. He is not inferior to you/
Woh tum se kam nahi hai.

11. Am I so stupid?
kya main itna bewaqoof hoon?

12. You are very dear to me.
Tum mujhe buhat aziz ho.

13. What is she to you?
Woh tumhari kya lagti hai?

14. Why are you that silent?
Ap itne khamosh kyun hain?

15. Where are you from?
Ap kahan se hain?

16. I am not your enemy.
Main tumhara dushman nahi hoon.

17. She is my fiancee.
Woh meri mangetar hai.

18. I am not your servant.
Main tumhara naukar nahi hoon.

19. I am not your servant either.
Main bhi tumhara mulazim nahi hoon.

20. How's your life?
Ap ki zindagi kesi guzar rahi hai.

21. How's your job?
Ap ki naukri kesi chal rahi hai?

22. Who are you to command me like this?
Tum mujhe is tarah hukam dene wale kon hote ho?

23. They are our distant relatives.
Woh humare door ke rishte dar hain.

24. He is my best friend.
Woh meri jigri dost hai.

25. I am so tired today.
Main aaj buhat thaka huwa hoon.

26. I am awfully busy today.
Main aaj buhat masroof hoon.

27. I am worried today.
Main aaj pareshan hoon.

28. Are you unwell today?
Kya aaj ap ki tabiyat na saz hai?

29. I am not a thief.
Main koi chor nahi hoon.

30. He is helpless.
Woh majboor hai.

Post a Comment

We are pleased to see you here! Please mention your suggestion or query in the comments box below.