Daily Use English Sentences

List of Daily Use English Sentences With Roman Urdu

1. He saw a saw which could not saw.
Us ne aik aara dekha jo kaat nahi sakta tha.

2. The ewer was lying upside down on the grave.
Lota qabar par ulta para tha.

3. It was going to rain while it stopped.
Barish hote hote reh gai.

4. I am feeling itchy.
Mujhe khujli ho rahi hai.

5. I have a splitting headache.
Dard se mera sar phatta ja raha hai.

6. He is feeling dizzy.
Usay chakar aa rahe hain.

7. He left watching.
Woh dekhta reh gaya.

8. The picture is titled.
Tasvir terhi hai.

9. There is a ditch in the street.
Sarrak mein aik khadda hai.

10. He lives in the dump.
Woh rurhi mein rehta hai.

11. What's the hurry?
Jaldi he kya hai?

12. I am fed up.
Main tang aa gaya hoon.

13. What do you think of yourself?
Tum khud ko samajhte kya ho?

14. Don't argue with me.
Mere munh na lago.

15. You just start weeping.
Tum to ro he parrte ho.

16. You are always ready to fight.
Tum to larne ko hamesha tyar rehte ho.

17. Just listen to me.
Bus meri baat suno.

18. I'll see you.
Main tumhein dekh loon ga.

19. Don't you know how to talk to anyone?
Kya tumhein kisi se bat karna nahi aati?

20. It's none your business.
Yeh tumhara kaam nahi hai.

21. What are you thinking now?
Ab kya soch rahe ho?

22. Who are you to command me?
Tum kon hote ho mujhe hukam dene walay?

23. Nobody can deprive you of your right.
Tumhara haq koi nahi maar sakta.

24. What's the harm in asking?
Poochne mein kya harj hai?

25. What's matter, buddy?
Yar baat kya hai?

26. What's wrong with you?
Tumhare saath masla kya hai?

27. Stop making lame excuses.
Fazool bahane banana band kar do.

28. I have gained my object.
Mera kaam to ban gaya hai.

29. Who is there?
Kon hai wahan?

30. She is very dear to me.
Woh mujhe barri aziz hai.

Post a Comment

We are pleased to see you here! Please mention your suggestion or query in the comments box below.