Daily Use English Sentences

List of Daily Use English Sentences With Roman Urdu

1. I could take care of myself.
Main apna khayal khud rakh sakta tha.

2. You could talk to me.
Ap Mujh se bat kar sakte thay.

3. What more could you say to me?
Tum mujhe aur kya keh sakte thay?

4. Pakistan could win the match.
Pakistan match jeet sakta tha.

5. I could defeat him easily.
Main usay aasaani se haraa sakta tha.

6. This work could be done.
Yeh kaam ho sakta tha.

7. We could be caught there.
Hum wahan pakre ja sakte thay.

8. Your lie could be detected.
Tumhara jhoot pakra ja sakta tha.

9. Could you really do this?
Kya tum yeh waqai kar sakte thay?

10. What more could you help me?
Tum meri aur kya madad kar sakte thay?

11. I could teach you English.
Main apko angrezi parha sakta tha.

12. I could never be disloyal to you.
Main ap ke sath kabhi bhi bewafai nahi kar sakta tha.

13. I could meet you yesterday.
Main apko kal mil sakta tha.

14. Could you fight with him?
Kya tum us ke sath lar sakte thay?

15. We could think about it.
Hum is baray mein soch sakte thay.

16. You could never understand me.
Tum mujhe kabhi bhi nahi samajh sakte thay.

17. He could lend us money.
Wo humein paise udhaar de sakta tha.

18. He could cheat us.
Woh humdein dhoka de sakta tha.

19. Who could do such an uphill task?
Itna mushkil kaam kon kar sakta tha?

20. We could live here.
Hum yahan reh sakte thay.

Post a Comment

We are pleased to see you here! Please mention your suggestion or query in the comments box below.